درحال بارگذاری...

خلاصه کتاب مذاکره

دسته بندی: بلاگ پروازیاران سیرنگ

خلاصه کتاب مذاکره


خلاصه کتاب مذاکره

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است


تریسی در کتاب مذاکره معتقد است که فرقی نمی‌کند در چه جایگاهی قرار دارید و قرار است چه کاری بکنید. مهارت مذاکره در هرحالی به کمک شما خواهد آمد. او در این مهارت‌هایی را به شما خواهد اموخت که با استفاده از آنها به مذاکره کننده‌ای حرفه‌ای تبدیل می‌شوید.تریسی در کتاب مذاکره در بیست و یک فصل بیست و یک مهارت اساسی که باید در مذاکره به آنها توجه کنید را به شما آموزش می‌دهد. این مهارت‌ها در عین سادگی بسیار هوشمندانه و کاربردی هستند. مطمئن باشید که با رعایت آنها خواهید توانست به یک مذاکره کننده حرفه‌ای تبدیل خواهید شد. کسی که با مهارت هرچه تمام‌تر، هر مذاکره‌ای را به نفع خودش تمام خواهد کرد.

طبق نظر تریسی در کتاب مذاکره یکی از مهم‌ترین عواملی که برای موفقیت در مذاکره باید به آن توجه کنید، کنترل احساسات است. اگر بتوانید حین مذاکره احساسات خودتان را به خوبی کنترل کنید، احتمال موفقیت‌تان بالا خواهد رفت. کنار گذاشتن ترس و داشتن اعتماد به‌نفس، از دیگر موارد مهمی هستند که برای تبدیل شدن به یک مذاکره کننده قهار، باید به آن توجه کنید.

 

در بخش‌هایی از کتاب مذاکره می‌خوانیم: «توانایی مذاکره به نفع خودتان در هر شرایطی، تعیین‌کننده موفقیت‌تان در کسب‌وکار و زندگی است. مذاکره مهارتی کلیدی است که بر همه اعمال و گفتارتان و تقریبا همه تعاملات‌ شخصی و کاری‌‌ اثر می‌‌گذارد. اگر نتوانید به نفع خودتان مذاکره کنید، خودبه‌خود قربانی افرادی می‌شوید که نسبت به شما مذاکره‌کنندگان بهتری هستند.

 اگر مذاکره‌کننده خوبی باشید، همیشه درآمد بهتری دارید و معاملات بهتری انجام می‌دهید. شاید بتوان زندگی را به‌شکل یک جلسه مذاکره طولانیِ از گهواره تا گور دید. مذاکره هیچگاه متوقف نمی‌شود. مذاکره بخش اساسی زندگی و ارتباط با دیگران است. این عمل باعث می‌شود افراد با ارزش‌ها و علایق مختلف روش‌هایی سودمند برای زندگی و کار در کنار همدیگر پیدا ‌کنند. توانایی مذاکره برای موفقیت در همه تعاملات حیاتی است.

مذاکره از ابتدای تمدن وجود داشته است، زیرا انسان‌ها همواره به بهبود وضع نسبی‌شان در زندگی علاقه‌مند بوده‌اند. هرکسی خواستار کسب مقدار بیشتری از چیزهای خوب مثل شادی، ثروت، مقام، عشق، امنیت، جایگاه، وجهه و موفقیت است. مردم می‌خواهند با روش‌هایی سریعتر و ساده‌تر و با حداقل هزینه زمانی و پولی ممکن به اهدافشان دست یابند.

 هر یک از ما به‌نوعی با بسیاری از افراد رقابت می‌کنیم که آن‌ها نیز می‌خواهند به همان اهداف، نتایج و خروجی‌ها برسند. با مصالحه، مبادله و مذاکره است که می‌توانیم خواسته‌ها و نیازهای متضاد را سازگار کرده و اطمینان حاصل کنیم که به بهترین نتیجه ممکن دست خواهیم یافت.»


کاربر سیرنگ، تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸


مذاکره کتاب کتابخوانی موفقیت مهارت

این مطالب را هم بخوانید!

برنامه مدیریت باغ انار - بخش د...

۱۱- با پایان گلدهی مفید و تبدیل گل اول و دوم به میوه و خشک شدن پرچمها عملیات حذف پرچم با دستگاه پرچم زدای انار برای کنترل کرم گلوگاه انار . ۱۲- حذف پاجوش ها و تنه جوش‌ها یا نر ک ها در نیمه دوم خرداد ماه . . .

ادامه مطلب »

تغییرات اقلیمی و کشاورزی هوشمن...

چگونه تغییرات آب و هوا تاثیر می‌گذارد؟ تغییرات آب و هوایی تأثیرات عمیقی بر کشاورزی هوشمند و اقلیمی دارند که باید مورد توجه قرار گیرند. این تأثیرات می‌توانند مثبت یا منفی باشند و نیازمند استراتژی‌های مدیریتی مناسب هستند. در ادامه، تأثیرات اصلی این تغییرات را بررسی می‌کنیم.

ادامه مطلب »

چگونگی سرمای دیررس بهاره درختا...

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است

ادامه مطلب »

در سراسر ایران با کاربران حرفه‌ای

عملیات کارشناسان سیرنگ

استان مازندران
استان گلستان
استان آذربایجان

+98 21 4417 9162

مدیر فروش داخلی 107

+98 21 4417 9168

کارشناس فروش 1 - داخلی 101

+98 21 4417 9112

کارشناس فروش 2 - داخلی 102

+98 21 4417 9218

کارشناس فروش 3 - داخلی 103

+98 21 4417 9234

مدیر ترویج - داخلی 108

+98 21 4417 9228

خدمات پس از فروش - داخلی 116